torsdag 9 december 2010

sjuk..

har så satans ont i halsen. trodde det skulle bli bättre för de kändes så igår på dagen. jobbade igårkväll.. man har ju knappast råd att vara hemma pga av förkylning..(?)
de slutade iaf med att jag inte kunde jobba idag. så nu e jag långledig över helgen o då ska jag banne mej friskna till! så jag r fit for fight o kan jobba nästa vecka! på måndag ska jag vara på 1an. :) det är dåligt med personal på jobbet.. tom chefen är sjuk, så de e ju inte så lustigt att man själv blir dålig.. men jag känner sånt ansvar, bara för att jag blev sjuk.. fick lite smått panik igårkväll. men snälle anette bytte med mej så om jag skulle ha jobbat skulle jag gjort de på kvällen. o de betydde att jag skulle ha lite mer tid att känna efter om jag verkligen orkade jobba. men mamma o anna ordnade så att en annan tjej kunde jobba för mej idag. o de var skönt. nu kan jag koncentrera mej på att bli frisk!


















































































2 kommentarer:

  1. apropå den sista bilden, har du inte lärt dig att man inte ska slicka röv? och absolut inte köra upp hela anletet ;)

    SvaraRadera
  2. jasså? de trodde jag, blir en perfekt ansiktsmask av de, man blir len som en baby rumpa! har alltid gjort så.. :P

    SvaraRadera