fredag 17 december 2010

hemma


då var man hemma igen, dagarna går så himla fort... för fort.. :/


skulle byta en tröja som jag köpte häromdagen då jag ändå var inne i stan hos mamma. jag o linnea gick ut på stan för att hanlda lite julklappar.. o visst, en julklapp blev de, men sen kom vi på att jag inte hade tröjan med mej.. den låg kvar hemma hos mamma.. :/ faan med, orkade inte gå hem o hämta den o sen ut igen.. de var jag inte speciellt sugen på, så lämnade kvitto o tröja hos linnea så får hon äran att springa ner o lämna
den..

ska jobba i helgen så en annan hinner inte. :/

har varit på thaien o ätit med jessica o kim o hanne, jessica ska ju till thailand i ett halvår så vi hade en liten avskedsmiddag. trevligt!

nu e jag hemma, Ante e på fest så man e ensam.. så trist.. hade gärna haft honom hemma ikväll o haft lite myskväll, lite fredagsmys... :( e inte allför ofta vi har de nu, då vi jobbar om varandra. e inte samma sak att ha tisdagsmys framför tvn.. de e nått speciellt med fredagarna..

men men, han ville inte vara hemma så jag kan ju inte tvinga honom..


jag får ha en egen myskväll.. ska spola upp ett bad o sen lägga mej i soffan en stund o äta godde..





ha de,


/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar