måndag 7 juni 2010

piss väder!

vilket tråkigt väder vi har här nu.. :(
typiskt att de skulle vända nu precis innan rocken.. jag blir så trött!!
men men, de ska väl inte hindra oss från att ha en helt underbar tid med glada o pigga rockare ;)
får se vilken dag man åker ner, om de blir imon kväll, eller på onsdag.
hade funderingar på att vi skulle åka ner imon kväll, jag och min käraste, men detta beror på vädret. vi skulle grilla o bara ha de lite mysigt innan de kör igång på allvar ;)
annars blir de att vi åker på onsdag vid middagstid. o sen blir de full fart o ingen vila !

har stannat upp lite i mitt pluggande.. icke bra. tänkte jag skulle bli klar nu innan festivalen men den sista uppgiften var så in i he*vetes svår.. lagar.. usch.. så får se om jag kan klura ut de idag eller imon.. annars får de vänta till efteråt. skrev till läraren att jag troligvis skulle vara redo för provet imon. skrev mejlet till henne den 2 juni o hon har fortfarande inte svarat! DÅLIGT!!

detta gjorde att jag tappade motivationen en aning..

nu sitter jag här, men en tjock kisse jämte mej. :) ska snart ta lite mer kaffe, sen får jag nog ta o ringa till Linn.

vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar