torsdag 17 juni 2010

jaha, då har man kommit hem från en dags introduktion där jag ska jobba nu i sommar :)
kvällen var bra, o imon är det nya tag. börjar 7.00 o slutar kl 14.00. efter det ska jag springa över till mormor o äta lite maot, sen ska jag klippa henne. :)
efter besöket där ska jag köra in till stan till mamma o lämna hennes bil som jag har nu idag och imon :)

Grattis svärfar på födelsedagen :) eftersom jag jobbade ikväll så kunde jag ju inte vara med på kalaset.. men men.. sånt händer.. :/


i helgen blir det iaf till o plugga till provet som jag tror jag ska ha på måndag.. o ja, höll på att glömma!! jag fick ap bra betyg i geriatriken oxå :) VG + hehe, gött! e riktigt nöjd eftersom det kursen var sjukt svår! men nu e den klar, o har bara provet i lindrande vård kvar. *håller tummarna på att jag klarar de*

byeees!

1 kommentar: