tisdag 15 juni 2010




ojojoj,. updatering var de här :P




SRF var helt ok.. torsdagen var helt klart roligast! :) var inne på området och kollade på Nazareth, Sabaton, och Aerosmith! :D skulle gentligen se jorn med, men de blev aldrig så. :P de e nda jag ville se var aerosmith o Nazareth! guld värda!! helt klart bäst!


jätte nöjd med den dagen. resten av dagarna kunde varit bättre, men de var ju helt klart en värd vecka.. :) vädret var väl ingen höjdare. men de var inte speciellt kallt ändå, o vi hade ju lyx. hade ju stuga :P haha




kom hem i södags, o då var vi näst intill helt döda.. somnade som en klubbad gris på kvällen. nu har man väl börjat reda opp sig igen :P snart klar med skolan med nu. jippi! har bara denna veckan kvar nu. underbart! sen börjar sommarjobbet med.


så(sommaren) om man nu kan kalla den de :P kommer nog bli helt fantastisk iallafall :P hoppas på värme bara!




igår hade jag främmat. :) kim o kevin var här en runda. jag gjorde fisksoppa som vi fläskade på. o den var skitgod! ska nog ta mej en skål strax tror jag. ;) efter att vi fläskat o fikat o busat så körde jag hem dom, o jag o gubben min glodde på hairspray, sen somnade vi gott båda två :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar