lördag 7 januari 2012

värdelös på att blogga...



usch va jag ärt dålig på det här med att blogga.. men känner att lust/ork o tid inte räcker till riktigt..






theo börjar bli stora killen nu känns de som, tiden går så fort! på tisdag e han redan 4 mån! o idag ska han få smaka potatis för första gången i sitt lilla liv ;)






ska bli spännande, o de ska filmas!



pappan sover.. jag o theo har varit uppe sen kl 7 ungefär.. de drar i ögonen men lillkillen ska INTE sova :P han ligger i vagnen o pratar o sparkar. söthjärta!






idag ska jag en runda in till mamma, för Linnea skulle dit, o längensen man träffade henne nu.. julafton tror jag närmre bestämt... hon har varit sjuk så.. :/






satt här hemma själv igår o glodde på mumiens återkomst.. ganska skönt faktiskt, men tycker att jag e så ensam rätt ofta nu faktiskt.. då Ante jobbar som han gör o jag går här hemma dag ut o dag in.. :( ska se nu börjar väl ÖF snart? skulle vilja gå dit nån dag o kolla in de.. men vet inte när de öppnar?! vart hitta man de? aja, nu ska jag leka med min bebbe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar