torsdag 19 januari 2012

tjaaaaappscha

sonen verkar ha kommit in i en att-sova-är-livsfarligt-mamma-period.
han e så svår att få att somna på dagarna igen.. efter mkt gråt o protester somnar han men sen vaknar han hela tiden.. :/ o då får man börja om igen.. :/
hoppas det går över snart. han e fortfarande snorig, o jag har vaknat flera ggr inatt av att jag med är täppt o lite rivig i halsen.. så hoppas inte Theo känner av sin hals. :(
de vill vi inte!
natten var bättre än förra iaf. han sov fram till kl va 2 sen vaknade han en omgång men somnade själv. jag behövde inte ens stiga upp (!) sen vaknade han vid 4 tiden o då gav jag honom mat.. de funkar ganska bra för man lixom söver honom :P o då sover han sen ett par timmar till.. kommer nog fortsätta att ge honom mat på natten, han sover lite längre på morgonen, o han är verkligen hungrig på natten dessutom.. trodde bara de var nån idé han hade för sig ett tag, men iomed att han börjat nu igen så e de nog så att han e hungrig. får helt enkelt stiga upp på natten o ge han mat. nu har vi inte gett honom så mkt vanlig mat heller. han vill inte ha gråter o spottar. men smakar gör han iaf, o det är det som vi e ute efter, inte att hans ka äta sig mätt på maten. därför ha han ju ersättningen. o den älskar han. sen vet jag inte hur de blir med hans mage heller. ska inom apoteket o köpa lactulos eller vad de heter. ifall han skulle få ont i magen.. hoppas inte de. o hoppas den kommer igång av sig själv. de är 4 dar sen han bajjade nu... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar