onsdag 31 mars 2010

today..


jaha, dagen då da.

började med att henning undrade om jag ville följa med henne in till staden en runda.

o eftersom man e arbetslös så har jag ju inte direkt nått för mej så jag följde med henne in. gick där inne i ett par timmar, sen följde jag med henne hem för att kela med voffsingen :)

blev även en kopp fika och en toast.

efter det begav jag mej hemåt för att möta upp pappsen som skulle hjälpa oss att sätta upp en fläkt i tv rummet. då blev de ännu mer kaffe, o fika.

nu har jag badat, och ska snart bädda ner mej i min mysiga säng :) för imon blir de ikke en lugn kväll :) blir förfest i en lokal innan vi beger oss mot mingel där dansgolvet har premiär :)

då ska vi skaka fläsk ;)

tänkte att jag skulle leta upp mina fina skor o gåträna med dom imon på dagen, (får se hur de går)

ska även städa av här hemma lite, eftersom de lutar åt att gubben ska ha lite folk här imon innan även de drar sig ut mot mingel :)


well well, see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar