söndag 28 mars 2010

jahaja..

då har även lilla jag skaffat mej en blogg.. :P
får se hur länge de håller, men man kan ju alltid prova. fattar dock inte så
mycket av hur man gör, men de kommer nog.

idag har det varit en lugn dag, delvis tråkig, jag har mest gått runt och plockat här i lägenheten.
i helgen blir de iaf mingel :D får se om jag går ut på torsdagen eller på fredagen, men jag känner att de lutar mest åt torsdagen för då e ju Henning med hemma, o de var längesen nu som vi festade ihopa :D

nahe, ska nog sitta här o kladda för att se om jag kan med de, sen får de bli badkaret :)

2 kommentarer:

  1. Fifan! Jag röstar också på torsdagen! :) Woohhhoo fööööffffaaaaannnnn!

    SvaraRadera
  2. ja kan mycket möjligen bli torsdagen :) tror inte ens man kommer in på fredagen :S

    SvaraRadera